Doświadczenie

Start / Doświadczenie
PR kwiatów i roślin

Właścicielką i założycielką agencji PiART jest Kamila Żmijewska, konsultantka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży public relations. Posiada rozległą wiedzę na temat tworzenia i wdrażania strategii komunikacji, zarządzania kryzysowego, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, media relations, CSR, sponsoringu, mediów społecznościowych oraz organizacji eventów. Zdobywała umiejętności jako moderatorka licznych spotkań prasowych, konferencji i dyskusji. Jest gościem programów telewizyjnych: TVP2 Pytanie na śniadanie, TVP1 Rok w ogrodzie, TVP1 Agrobiznes, TVN Maja w ogrodzie, Dzień dobry TVN, TVN Style Miasto Kobiet, Superstacja, TV4, kiedyś TVP1 Kawa czy herbata i radiowych m.in. RDC, RMF FM.

Ukończyła Germanistykę na Wydziale Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Była stypendystką Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Biegle posługuje się językiem niemieckim i angielskim. W przeszłości była nominowana do prestiżowej nagrody PROTONY. Jest autorką kampanii wizerunkowych i promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim. Specjalizuje się w realizacji kampanii unijnych. Wspiera ją wysoko wykwalifikowany Zespół konsultantów.

Projekty prowadzone przez PiART

od 2016

kampania wspierana ze środków UE Stars Unite Europe, zainicjowana przez Stars for Europe, europejskich producentów gwiazdy betlejemskiej. W ramach działań opracowujemy strategię i realizujemy działania komunikacyjne i marketingowe. Należy do nich tłumaczenie i redagowanie materiałów prasowych, artykułów, tekstów video oraz materiałów na stronę www. Współpracujemy m.in. z magazynami kobiecymi, lifestylowymi, wnętrzarskimi i tytułami branżowymi.

Organizujemy wyjazdy prasowe, bierzemy udział w warsztatach i wystawach florystycznych w kraju i zagranicą. Tworzymy profile i prowadzimy kampanie w mediach społecznościowych oraz działania z influencerami.

Jesteśmy autorami materiałów promocyjnych dla florystów, tworzymy hasła reklamowe. Współpracujemy z rynkami hurtowymi, hurtownikami i florystami. Projekt pozyskany w wyniku przetargu.

od 2017

kampania wspierana ze środków UE Europe in Bloom, której inicjatorami są producenci pelargonii w ramach zrzeszenia Pelargonium for Europe. Celem kampanii jest promocja pelargonii i długofalowe wsparcie sprzedaży tej rośliny na polskim rynku. Działania, podobnie jak w przypadku poinsecji, kierujemy do konsumentów oraz przedstawicieli branży. Projekt pozyskany w wyniku przetargu.

od 2020

social media management dla kochamoliwe.com, importer oraz dystrybutor certyfikowanych hiszpańskich produktów na polskim rynku.

2020 – 2022

social media management dla Klubokawiarnia Dobrze Jest w Filmotece Narodowej – Instytucie Audiowizualnym.

2021

promocja wrzośców Heidi`s® dla Hiedl GbR.

2021

promocja chmielu piwowarskiego HOPS® jako rośliny ozdobnej dla Elsner Pac.

2018 – 2020

promocja targów Flower Expo Ukraine organizowanych przez holenderską firmę Nova Exhibitions BV i CoD Exhibitions Ltd. z Ukrainy pod patronatem Flower Council of Ukraine.

Food & Beverage PR 

od 2020

prowadzenie mediów społecznościowych dla kochamoliwe.com, importera i dystrybutora certyfikowanych, hiszpańskich produktów na polskim rynku.

2020 – 2022

prowadzenie mediów społecznościowych dla Klubokawiarni Dobrze Jest w Instytucie Audiowizualnym FINA.

Doświadczenie (lata 2003 – 2016)

  • liczne kampanie promocyjne oraz działania komunikacyjne dla firm i organizacji europejskich z sektora florystycznego, m.in.:
  • Flower Council of Holland (organizacja typu non-profit, zrzeszająca holenderskich producentów kwiatów ciętych i roślin doniczkowych) – promocja kwiatów ciętych i roślin doniczkowych na polskim rynku, opracowanie i wdrożenie strategii i harmonogramu działań promocyjnych i public relations, współorganizacja międzynarodowych pokazów florystycznych, warsztatów oraz seminariów z największymi rynkami hurtowymi w Polsce.
  • Projekt Just Chrys – promocja chryzantem na polskim rynku, opracowanie strategii komunikacyjnej.
  • Promocja storczyków i hiacyntów – działania komunikacyjne skierowane do florystów i konsumentów.
  • Flowers&Hortech Poland 2012 – współorganizacja targów branżowych na Warszawskim Rolno-Spożywczym Rynku Hurtowym Bronisze (działania PR, współpraca z patronami medialnymi).
  • Flora Holland – współpraca z giełdą holenderską – organizacja wycieczek branżowych dla producentów kwiatów i roślin, (m.in. opracowanie agendy spotkań, tłumaczenie rozmów z przedstawicielami branży w Polsce).
  • Flower Expo Poland – działania promocyjne wokół sektora kwiatów ciętych i roślin doniczkowych podczas wystawy „Zieleń to Życie”, pozyskanie patronów medialnych.
Zapraszam do współpracy z prowadzoną przeze mnie agencją PR. PiART założyłam z myślą o dzieleniu się kreatywnością i doświadczeniem. Niewątpliwie PiART jest jedną z nielicznych agencji, które prowadzą kampanie dla sektora florystyczno-ogrodniczego w Polsce. Poznaj naszą ofertę i skontaktuj się w celu omówienia szczegółów współpracy. Kontakt

Inne projekty

Lifestyle: działania komunikacyjne dla sportowej marki PUMA oraz Teatru Kamienica. Healthcare: obsługa projektów PR dla koncernów farmaceutycznych Medicus, Boehringer Ingelheim, Gedeon Richter, Związek Producentów i Dystrybutorów Pojazdów Sanitarnych, Red Nose Foundation. IT: prowadzenie biura prasowego dla Microsoft, Lexmark FedEx: prowadzenie działań komunikacyjnych Grupa LOTOS: prowadzenie działań komunikacyjnych, organizacja spotkań i konferencji prasowych, przygotowanie strategii i prowadzenie kampanii m.in. Lotos optymalna jazda (2011 – 2016)
Certyfikat: