Doświadczenie

Właścicielką i założycielką agencji PiART w Warszawie jest Kamila Żmijewska, konsultantka z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży public relations, absolwentka neofilologii germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz stypendystka Uniwersytetu Humboldta w Berlinie.

O sobie

Kamila Żmijewska- założycielka agencji PiArt
Jako specjalistka w dziedzinie public relations posiadam rozległą wiedzę na temat tworzenia i wdrażania strategii komunikacji, zarządzania kryzysowego, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, media relations, CSR, sponsoringu, social media oraz organizacji eventów. Specjalizuję się w projektach unijnych. Zdobywałam umiejętności, będąc moderatorką licznych spotkań prasowych, konferencji i dyskusji oraz gościem programów telewizyjnych (m.in. TVP1 Kawa czy herbata, Rok w ogrodzie, Agrobiznes, TVP2 Pytanie na śniadanie, TVN Maja w ogrodzie, TVN Style Miasto Kobiet, Superstacja, TV4) i radiowych (m.in. RDC, RMF FM). Jestem autorką kampanii wizerunkowych i promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim. Biegle posługuję się językiem niemieckim i angielskim. W przeszłości byłam nominowana do prestiżowej nagrody PROTONY.

Doświadczenie:

  • w latach XII 2002– VI 2016 związana byłam z agencją Sigma International:
  • pełniłam funkcję szefowej działów lifestyle (PUMA, Teatr Kamienica) oraz healthcare (Medicus, Boehringer Ingelheim, Związek Producentów i Dystrybutorów Pojazdów Sanitarnych, Red Nose Foundation, Gedeon Richter),
  • prowadziłam działania PR-owe dla klientów z działu IT (Microsoft, Lexmark), firmy kurierskiej (FedEx) oraz paliwowej (Grupa LOTOS – lata 2011-2016),
  • równolegle przez 12 lat z sukcesem realizowałam liczne kampanie promocyjne oraz działania komunikacyjne dla firm i organizacji europejskich z sektora florystycznego, m.in.:
    • Biuro Kwiatowe Holandia (Flower Council) – organizacja typu non-profit, zrzeszająca holenderskich producentów kwiatów ciętych i roślin doniczkowych – promocja kwiatów ciętych i roślin doniczkowych na polskim rynku, opracowanie i wdrożenie strategii i harmonogramu działań promocyjnych i public relations, współorganizacja międzynarodowych pokazów florystycznych, warsztatów oraz seminariów z największymi rynkami hurtowymi w Polsce,
    • projekt Just Chrys – promocja chryzantem na polskim rynku, opracowanie strategii komunikacyjnej,
    • promocja storczyków i hiacyntów  – działania komunikacyjne skierowane do florystów i konsumentów,
    • Flowers&Hortech Poland 2012 – współorganizacja targów branżowych na Warszawskim Rolno-Spożywczym Rynku Hurtowym Bronisze  (działania PR, współpraca z patronami medialnymi),
    • Flora Holland – współpraca z giełdą holenderską – organizacja wycieczek branżowych dla producentów kwiatów i roślin, (m.in. opracowanie agendy spotkań, tłumaczenie rozmów z przedstawicielami branży w Polsce),
    • Flower Expo Poland – działania promocyjne wokół nowego sektora kwiatów ciętych i roślin doniczkowych podczas wystawy „Zieleń to Życie”, pozyskanie patronów medialnych,
    • Stars for Europe – inicjatywa marketingowa europejskich producentów gwiazdy betlejemskiej – opracowanie strategii i realizacja działań komunikacyjnych i marketingowych, tłumaczenie i opracowanie materiałów prasowych, artykułów, tekstów video oraz materiałów na stronę www, współpraca z magazynami kobiecymi, lifestylowymi, wnętrzarskimi i branżowymi, organizacja wyjazdów prasowych, udział w warsztatach i wystawach florystycznych organizowanych w Europie, prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych oraz działania z blogerami, opracowanie materiałów promocyjnych dla florystów, tworzenie haseł reklamowych.

Certyfikat:

PiART certyfikat

Serdecznie zapraszam do współpracy z prowadzoną przeze mnie agencją PR w Warszawie.
PiART założyłam z myślą o dzieleniu się kreatywnością i doświadczeniem.
Poznaj naszą ofertę i skontaktuj się w celu omówienia szczegółów współpracy.